Reklam için, ilkaygurler@outlook.com adresineden iletişime geçebilirsiniz.

Farming Simulator 2013 Full İndir (Tek Link)

Yazar: Admin  |   81 Yorum


farming simulator 2013
Farming Simulator..Adını duyunca hemen yeni yamalar haritalar var mı diye arayışa giriyorum.Bağımlılık yapan bir oyun ve son derece gerçekçi.Bu oyunun serisini hiç kaçırmam.Farming Simulator 2013 çıktığı gibi indirip kurdum.Bu seri diğerlerine benzemiyor, daha gerçekçi ve daha geniş alanlar, yeni hayvanlar, araçlar vs.vs..
Her yıl daha iyisi çıkan ve Çiftçilik oyunlarında çığır açan Farming Simulator , yeni oyunuyla daha iyisine ulaşmayı başarmış. Giants Software’ın geliştirdiği Farming Simulator 2013 sonunda çıktı.İndirdim denedim ve sizler için hemen yayınlıyorum.Belki çok sükseli bir oyun değil ancak Farming Simulator 2013′ün de sevenleri olduğunu biliyorum. Çiftçilik yaptığınız Farming Simulator serisinin yeni oyunu aşağıda bulunan tek link ten full olarak indirebilirsiniz.Bu arada hala denemeyenler varsa tavsiye ederim.

Ekran Görüntüleri (daha net görmek için resimleri üzerine tık)




Farming Simulator 2013 Sistem Gereksinimleri:
-Minimum Sistem Gereksinimleri:
- Microsoft Windows XP, Windows Vista veya Windows 7
- 2.0 GHz Intel veya AMD işlemci eşdeğer
- Nvidia Geforce 7600 Serisi, ATI Radeon X1600 grafik kartı veya daha iyi (en az 256 MB VRAM)
- 1 GB RAM
- 2 GB boş sabit disk alanı
- Ses Kartı
- DVD-ROM Sürücü (Sanal sürücü kullanılabilir)


Farming Simulator 2013 Serial
AXSYS-THTL5-WHCJC-868AA-DELRZ

KURULUM VİDEOSU


Not: Oyunu indiremeyen ya da kuramayan olursa yorum formunda belirtsin yardımcı olurum.
Kaynak:fullindirx

Aramalar : Farming simulator 2013 full indir, farming simulator 2013 indir, farming key, farming simulator 2013 serial key, çiftçilik oyunu indir, çiftçilik simulatorü indir, farming simulator indir, farming simulatör 2013 full indir, farming full indir, farming simulator 2013 tek link full indir

Kategori:

Yazar Hakkında

Tam bir Tofaş hastası..

Destek Ol

URL Adresi :
Forumda Paylaş :
HTML Kodu :

Benzer Yazılar

81 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kardes ben hızlı yükleye bastım ama 5 saatiniz kaldı dedi

      Sil
    2. kardes ben hızlı yükleye girdim amama 5 saatiniz kaldı dedi

      Sil
    3. Kardeşim o sorun oyunla alakalı değil.Sorun internet hızın ve ya upload edilen site ile alakalı.Restart yap düzelir

      Sil
    4. wirar dan çıkmıyor sorunu nedir tanımlanamayan arşiv yazıyor

      Sil
    5. tanımlanamayan arşiv hatası veriyor neden

      Sil
    6. nerden indiriyoz

      Sil
  2. Please insert game disc into your drive kardeş ben bu sorunu alıyorum

    YanıtlaSil
  3. Yüksel kardeş ben oyunun simgeye tıkladığımda oyun açılmıyor ve şu hatayı veriyor...

    Please insert game disc into your drive

    bu hatayı neden verir. yardımcı olursan sevinirim..İyi calışmalar -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu sanal sürücü ile açmalısın kardeşim.Deamon tools ile açmalısın.Yani CD ile çalışmış gibi olcak.

      Sil
  4. kurulumunu resimli olarak atarmısın kardeşim ?

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Başlığı okumadınmı kardeş.Oyun full

      Sil
  6. OYUN NASIL İNDİRİLİYOR İNDİREMEDİM

    YanıtlaSil
  7. değerli arkadaşım oyunu indirdim kurdum ama cd isteme olayını birtürlü beceremedim bu konuyu videoda paylaşmışın ama anlamadın cd ye kaydetsem sorun çözülürmü yardımcı olursan teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Daha indirmedim ama çok güzel oyuna benziyor

    YanıtlaSil
  9. usta oyunu nasıl indiriyorz linke tıklıyorum fakat 10dk sayıyor sonra tekrar başa dönüyor internet hızı 20megabit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turbobitin saçmalıklarından birisi bu kardeşim.Aynı sorun bendede var.Ama düzeliyor bu senin bilgisayarından ve ya başka bir sebepten değil.Turbobit hep yapıyor bunu

      Sil
  10. oyun inmiyor ki kuralım ;)

    YanıtlaSil
  11. Yaw Kardeş BUnu Kurdum Hata WEriyo Dİyor Ürün diskini takın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Deamon Tools ile birlikte açman gerek oyunu

      Sil
  12. iyi ginler ben oyunu indirdim kurdum da türkçe yaması çıktıysa paylaşırsanız sevinirim ingilizcem olmadıgı için oyunu pek anlayamıyorum yardımcı olursanz sevinirim ....

    YanıtlaSil
  13. türkçe yaması varsa banaa yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. iyi ginler ben oyunu indirdim kurdum da türkçe yaması çıktıysa paylaşırsanız sevinirim ingilizcem olmadıgı için oyunu pek anlayamıyorum yardımcı olursanz sevinirim ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe yama çıktığında sitemde yayınlayacağım size haber veririm.

      Sil
  15. süper oyun da indirme çok uzun ya bütün hepsinde aynı ne yani internet hızı 80 megabit mi olsun o kadar da değil yani daha kısası yok mu ya bu sürenin; oyun süper dee ( CDsini almak daha mı mantıklı ? ) cevap verirseniz sevinirim ...........

    YanıtlaSil
  16. Kardeş ben bunu bi indirmiştim 8 saat bekledim de nasıl kurabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun kurulumu videoda anlatılmış kardeşim.

      Sil
    2. krdeş indircez sana yapcaz

      Sil
  17. oyunu indirdim kurdum internet baglantısını kesemiyorum

    YanıtlaSil
  18. oyunu indirdim fAKAT açılmıyo

    YanıtlaSil
  19. dil bölümünü şeçtikten sonra parola gir diyor

    YanıtlaSil
  20. kardeş ben oyunu indirdim kurdum ama hata veriyor windows xp

    YanıtlaSil
  21. dediklerini indiedim 3 part klasöre çıkardım resimli simge fs2013 setubu çıktı tek dosya sende bir sürü dosya var izde tek dosya var kuruyom şifre istiyor şifreyide BYHALİT giriyom devam ediyom kurulum bitiyo eee sonrada cd takın diyo güzelce anlatırmısın

    YanıtlaSil
  22. Please enter product key= çıkınca ne yaacagı

    YanıtlaSil
  23. Kardeşim ben bunu nasıl deamon tools la açıcam

    YanıtlaSil
  24. başarıyla yuklendı kardeşim çokta güzel çalışıyor..ellerine kollarına kılavyene bilgisayarına sağlık :))

    YanıtlaSil
  25. frmsml 13 ü indirdim yaz diye bişey çıktı yaza tıkladım seçili diks yansıması dosyası geçersiz dedi (diks yazılımım DVD R sürücüsü (E:) )

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar FRMSML13 ü indirdim yaz diye bi şık çıktı yaz dedim seçili disk yansıması dosyası geçersiz dedi yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deamon tolls adlı programı indir onunla aç

      Sil
  27. admin oyunu indirdim rardan çıkartırken
    Winrar:Tanı Mesajları
    ........... diyo kardeş

    YanıtlaSil
  28. abi bende DVD-ROM Sürücü yok yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  29. sanal sürücü programı bende yok!..

    YanıtlaSil
  30. - DVD-ROM Sürücü (Sanal sürücü kullanılabilir) ne demek gardaşım

    YanıtlaSil
  31. - DVD-ROM Sürücü (Sanal sürücü kullanılabilir) ne demek kardeşim?

    YanıtlaSil
  32. kardes indir diorum turbo bitin sayfaya glıo normal hız dıom indirmeye baslamıo

    YanıtlaSil
  33. 19 saat dio normalde int hızlıdır ama .d

    YanıtlaSil
  34. Sa kardeş bu dosyaların içinde mod ve map dosya klasörleri yok ben manuel olarak yaptım fakan mod ve maplar devreye girmedi bi yardım edersen sevinirim.Şimdiden teşekkürler.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  35. Sa kardeş.FS 2013 dosyasının içinde mod klasörü yok.Ben manuel olarak yaptım ve modları içine attım fakat olmadı.Nasıl yapabilirim bunu bi yardım edersen sevinirim,şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce oyunu aç kapat.Daha sonra Belgelerim > My Games > Farming Simulator 2013 dosyasını bul.İçin Mod klasörü var modları oraya at kardeşim.

      Sil
  36. sa abi nerden indiriyoruz sitedeki indire basıyoz ilivid media iniyo

    YanıtlaSil
  37. ya birisi neolur cevap versin nerden indiriliyo

    YanıtlaSil
  38. ya birisi neolur cevap versin nerden indiriliyo

    YanıtlaSil

reklam ver reklam ver
Copyright © 2013 Mavanalar.Net
back to top